Πολιτική Επιστροφών – Υπαναχώρησης – Ακύρωσης

Ακύρωση – Υπαναχώρηση Παραγγελίας

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994.  Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση [email protected] που θα μας ενημερώνετε σχετικά. Το προϊόν ή τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.  Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν συνολικά και αποκλειστικά τον πελάτη. Βασική προϋπόθεση για την αποδοχή της επιστροφής είναι να μην έχει παραβιασθεί η συσκευασία των προϊόντων ούτε να έχουν ανοιχθεί τυχών συσκευασίες ασφαλείας.  Σε διαφορετική περίπτωση, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 15 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων και γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Το κόστος της τραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνει τον αγοραστή.

Επιστροφή Προϊόντων Παραγγελίας

Σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς κατά την παραλαβή από τον μεταφορέα (Courier ή μεταφορική), ισχύουν τα ακόλουθα: Σε σπάνιες περιπτώσεις ενδέχεται το αντικείμενο που θα παραλάβετε να έχει υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του. Σε περίπτωση που κατά την ώρα παραλαβής από τον μεταφορέα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές στην συσκευασία ή στο προϊόν,  τότε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής. Είναι σημαντικό κατά την ώρα παραλαβής της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα να ελέγχετε τα προϊόντα, και ειδικά στην περίπτωση  που η συσκευασία δείχνει σημάδια φθοράς, διάτρησης, διάρρηξης. Σε περίπτωση που παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη κατά την ώρα της παραλαβής, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν. Σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς μετά την παραλαβή από τον μεταφορέα ισχύουν τα αναφερόμενα στην πρώτη παράγραφο του παρόντος κειμένου, εκτός από ότι αναφέρεται στην παραβίαση της συσκευασίας. Το φθαρμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα παραστατικά έγγραφα που το συνόδευαν αρχικά. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής, από τον πελάτη προς το zbiketools βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας σας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων σε μηδέν από το καλάθι αγορών σας, και μετά ενημέρωση.

  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν στο χώρο σας μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα +30 21264244 / +30 2109010500 ή να μας στείλετε e-mail στο [email protected]

Χρειάζεστε Βοήθεια ?

Επικοινωνήστε μαζί μας {info@[email protected]} για ερωτήσεις.